Orvos válaszol

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

KÉRDÉS:

2019 04 23 12:04
Varga Henriette

Tisztelt dr. Sztancsik Ilona !

Szívritmus zavarom már gyerek koromban is volt elvétve,mire felnőtt lettem rendszeressé vált és magas vérnyomásom! kb 5 évvel ezelőtt voltam a cardiologusnál és most megint elmentem ! Megállapította hogy enyhe fokú tricuspidalis insuff észlelhető! Kaptam egy gyógyszert amit nem lehet kapni (sotalex mite)Az a kérdésem ,mit lehet tenni,hogy ez rendbe jöjjön,mert teljesen kikészültem ettől!

VÁLASZ:

2019 04 23 12:03
dr. Sztancsik Ilona

Tisztelt Varga Henriette!



Köszönöm megtisztelő bizalmát, hogy hozzám fordult.

Pontos választ nem tudok adni, mivel a vizsgálati eredményeket, a ritmuszavar milyenségét, egyéb betegségét, ill. életkorát nem ismerem.

A leírt enyhe fokú tricuspidalis insuff. miatt nem kell aggódnia. Miután nem kapta meg a felírt Sotalolt, kérem forduljon kardiológusához, hogy milyen gyógyszert ajánl helyette!

A ritmuszavar előfordulását több tényező befolyásolhatja, pl. ion hiány, fáradtság, időjárás változás stb. Az időnként jelentkező ritmuszavarral sajnos meg kell tanulni együtt élni.

Mindenképpen életmód változtatást javaslok, pl. táplálkozási szokások megváltoztatása, rendszeres testmozgás a vizsgálati eredmények ismeretében szakember segítségével, természetesen a kardiológusa egyetértése is szükséges.

Remélem sikerült megnyugtatnom Önt!.

Jó egészséget kívánok!

Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona

FACEBOOK CSOPORTOK