Orvos válaszol

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

KÉRDÉS:

2017 08 02 15:01
Báthori Hajnal

Tisztelt Doktor Úr!



Pár éve kezdődő magas vérnyomásom van, ami eleinte csak izgalom hatására volt tapasztalható, de az elmúlt időben napi szintű tünetté vált.



A Háziorvos felírta két hete a gyógyszert, de nem kezdtem el szedni, mert szerettem volna más megoldást.



Egy hete furcsán éreztem magam, megmértem a vérnyomásom, ami nem volt nagyon magas, viszont a digitális mérőm, most első alkalommal, szívritmus hibát jelzett.

Akkor kicsit megijedtem és kiváltottam a vérnyomáscsökkentőt, amit egy hete szedek.



A szívritmus tünetet megbeszéltem a Háziorvossal, aki berendelt EKG-ra. Ott minden rendben volt, az igaz, hogy épp akkor nem volt azt a furcsa érzést a mellkas fölötti részben, inkább a nyakam környékén.



Tegnap és ma ismételten érzem, és a vérnyomásmérő megint kimutatta az eltérést.



Nem dohányzom, nem fogyasztok alkoholt, fizikai munkát végzek és rendszeresen tornázom. Anyukám magas vérnyomásban szenved, apukámnak négy éve életmentő műtéte volt szívaorta repedés miatt, ezért én két éve már voltam szívultrahangos vizsgálaton.



Kérdésem mi a teendőm, ugyan is a Háziorvos nem küld kivizsgálásra, csak a gyógyszereket ajánlja. A leírtak alapján Ön szerint szükséges-e és milyen vizsgálat.



Válaszát előre is megköszönöm,



Üdvözlettel,



Báthori Hajnal

VÁLASZ:

2017 05 22 14:39
dr. Vaskó Péter

Kedves Báthori Hajnal!

Először is egy héten keresztül vérnyomás-napló vezetése, 24 órás ABPM vizsgálat, ezen kívül EKG elkészítése javasolt.
Szakorvosi vizsgálatra a +3670/610-3847-es telefonszámon, vagy az info@kardiokozpont.hu e-mail címen tud bejelentkezni.

Tisztelettel:
dr. Vaskó Péter

FACEBOOK CSOPORTOK