Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt doktor Ur. 2005-ben volt egy mübillentyü mütétem azóta syncumart szedek.Az utóbbi évben elszabadult az INR értéke nálam 5,6,7 es volt Étkezési szokásom nem változott.Cukor beteg is vagyok inzulinozom is magam.Most volt egy szivritmus zavarom és felirtak nekem cordaron tablettát.Már a kórházból is 4-es INR el engedtek el.Az volna a kérdésem hogy nem lehetne lecserélni a syncumart másra mivel elég régóta szedem.A kardiológusom azt mondta a syncumar erre van kitalálva.Mit szól Ön ehhez? Válaszát várva maradok tisztelettel.József
Kedves József!

Amennyiben műbillentyűvel él, szükség van véralvadás gátlóra. Ú.n. K-vitamin antagonistára, tehát: Syncumarra vagy Marfarinra. Más lehetőség nincs, de az INR értéket könnyen be lehet állítani a kívánt értékre.



Üdv.

Vaskó Péter
dr. Vaskó Péter
dr. Vaskó Péter kardiológus

FACEBOOK CSOPORTOK

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel!

PRIMA MEDICA