Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktornő/ Doktor úr!

23 éves nő vagyok, és magas vérnyomás, illetve néha- néha jelentkező mellkasi (nyomó, égő) fájdalom érzet miatt felkerestem egy kardiológus szakorvost. Első alkalommal kaptam Lisonorm 10 mg/5 mg tablettát, napi 2x1-et. Tegnap kellett mennem kontrollra, a vérnyomásom ugyan csökkent, de még mindig magas, ezért kaptam a Lisonorm mellé Bisoblock 5mg-os tablettát is. Reggel kell bevennem a Lisonormmal együtt, majd este a másik szem Lisonormot.

Többször is megkérdeztem az orvost, hogy nem lesz-e sok, mert sajnos nem tudom mindennap mérni a vérnyomásom, de azt mondta szedjem nyugodtam. Ön szerint sem okoz problémát a kettő együtt? A 2x1 Lisonormmal általában 150/90 volt a vérnyomásom, a pulzus pedig 75-110 között. Előre is köszönöm válaszát!



Tisztelettel: Anett
Tisztelt Hölgyem!



A két gyógyszer együtt szedhető, jó és gyakori kombináció. Kb 3 hét gyógyszer szedés után kontroll vizsgálat javasolt.

Üdvözlettel

Dr. Vaskó Péter
dr. Vaskó Péter
dr. Vaskó Péter kardiológus

FACEBOOK CSOPORTOK

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel!

PRIMA MEDICA