Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Úr/Nő! Anyukámnak /72/ kezdődő magas érnyomása van, főként esténként, vagy ha ideges lesz fel megy 160-főlé a vérnyomása kapott rá Perineva 4mg ebből felet kellet szedni ez jó volt csak nem tudott tőle aludni. Utána A Tanydon 40 mg ettől gyengének érzi magát és ettől semtű tud aludni!! Félek, hogy már nem hajlandó vissza menni a háziorvoshoz, valamilyen gyógyszert meg muszály lenne szednie!! Ön szerint milyen fajta gyógyszer lenne megfelelő, vagy mi a megoldás ilyen helyzetben??? Előre is köszönöm segítségét: Üdv: Ágnes
Tisztelt Mohácsi Ágnes!



Először is ki kellene vizsgálni, hogy milyen típusú hypertóniája van az édesanyjának. Gyógyszert csak ezek után lehet adni. Bejelentkezés és bővebb felvilágosítás a 70/610 38-47-es telefonszámon. Központunkban Dr. Kapocsi Judit és Dr. Sztancsik Ilona foglalkoznak magas vérnyomásos páciensekkel.



Üdvözlettel:

Dr. Vaskó Péter
dr. Vaskó Péter
dr. Vaskó Péter kardiológus

FACEBOOK CSOPORTOK

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel!

PRIMA MEDICA