Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt Doktor Nő/Uram!



Mitr.prolapsus, extrasystole betegségem van kb. 16 éve. Most 46 éves vagyok. Rendszeresen járok kardiológiai vizsgálatra EKG, 24 órás EKG, szív ultrahang vizsgálat és tavaly még terheléses EKG is voltam. A 24 órás EKG mutatott ki egy kihagyást. Concor 5 mg-t szedek reggel fél szem, este fél szem és magnézium forte-t. Mostanában többször érzem (ma is), hogy amikor kihagy a szívem, utána rögtön, szinte a kihagyással egy időben végig megy rajtam egy furcsa érzés és még jobban megijedek, halálfélelmem van. Mit tanácsol mit csináljak? Már ott tartok, hogy szinte ez tölti ki az egész napomat (még a munkahelyemen is), hogy félek, mikor fogja csinálni és utána az a furcsa rossz érzés.

Tisztelettel:Ágnes
Tisztelt Ágnes!



Meg kell próbálni, a gyógyszer adagjának emelését.



Üdvözlettel:

Dr. Vaskó Péter
dr. Vaskó Péter
dr. Vaskó Péter kardiológus

FACEBOOK CSOPORTOK

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel!

PRIMA MEDICA