Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt doktornő/dr. Úr! 45 éves vagyok, 10 éve szedek bétablokkolót, pulzusom kiugrik stressz helyzetekben. Nebiletet szedtem 8 évig, de lecserélték concorra, mert volt egy 3 napig tartó extrázásom és azt mondták a concor erősebb. Ezzel is elő fordult már. Viszont úgy érzem, hogy a concornak több a mellékhatása. Trigliceridem, koleszterinem, húgysav eredményem magasabb és alvászavaraim is vannak. Kérdésem az, hogy mivel nem egy a hatóanyag, vissza állhatnék e a nebiletre, van e értelme, vagy ugyan olyan jó gyógyszer a concor is..? Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Korozs György!



A gyógyszerrel kapcsolatos problémáját kérem kezelőorvosával beszélje meg !



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
dr. Sztancsik Ilona
dr. Sztancsik Ilona kardiológus

FACEBOOK CSOPORTOK

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel!

PRIMA MEDICA