Orvos válaszol

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

KÉRDÉS:

2018 01 09 12:32
Mónika

Tisztelt Doktor nő!

Tavály május 4-én pitvarfibrillációm volt,azt EKG segítségével sikeresen el is csípték. 5mg bisoblockot írtak fel amiből reggelente egy felet kellet szednem. Nos ennek ugye már több mint egy éve. A panaszok továbbra is fennállnak hiába szedtem a gyógyszert... így most egy hete hogy önszántaból abba hagytam a szedését mert úgy érzem nem hat csak addig a fél óráig amig beveszem. Van olyan hét hogy abszolut nem ver rosszul,de sajnos szinte napiszinten csinálja... voltam Szegeden CT-n, ott mindent rendben találtak. 2x volt rajtam 24 órás holter is,a második múlthéten volt fent de persze hogy akkor nem vert félre... 😕 labor eredményeim is jók! Terheléses EKG-n is voltam,ott csak annyit állapítottak meg hogy nappali órákban magas frekvencia. Nézték a pajzsmirigyem is ott is minden rendben van. A pulzusom nyugalmi állapotban most 86 nem kávézom már 1 éve,a dohányzást is hanyagolom amennyire csak lehet! 31 éves 172cm 53kg nem sportolok,és soha nem is sportoltam. Az az igazság hogy a szívem miatt nem is merek mert félek attol amikor gyorsan dobog, nehogy pont akkor legyen ritmuszavarom... lehet rossz az elméletem de nagyon félek tőle! Sőt már elegem van belőle! Bármit megadnék csak hogy már ne érezzem! Minden nap csak ez jár a fejembe,és már ha csak beszélek róla a sírás határán vagyok! Szeretnék tesót is a fiamnak, de köuölték velem hogy amíg a szívem félrever addig ne is állmodozzak gyerekről! Már nagyon elvagyok keseredve mert senki nem tud segíteni,egy megnyugtató mondatot sem mondtak hogy ne féljek! Imádunk utazni,kirándulni,de így még azt sem tudom élvezni mert rettegek attól hogy melyik pillanatban jön elő megint.. bízom benne hogy legalább itt kapok megnyugtató választ, és tanácsot. Előre is köszönöm

VÁLASZ:

2018 01 09 12:08
dr. Sztancsik Ilona

Tisztelt Mónika!

Nagyon rosszul tette, hogy önkényesen elhagyta a Bisoblockot. Amennyiben a ritmuszavart nehezen éli meg, szívkatéteres műtét teljesen megszüntetheti panaszait.

Üdvözlettel:
Dr. Sztancsik Ilona

FACEBOOK CSOPORTOK