Orvos válaszol

Név:

E-mail:

Az Ön kérdése

KÉRDÉS:

2017 09 21 16:49
D.B.Blanka

Tisztelt Doktor Úr/Nő!

20-as éveim elején járó lány vagyok. Utóbbi időszakom elég stesszes volt. Kb 1,5 hónapja kezdtem el érezni kellemetlen nyilaló,szúró érzést bal oldalt a szívem környékén. A nap minden szakában előfordul. Mozgáskor, illetve pihenéskor is jelentkezik. Először 'nem vettem úgymond annyira komolyan', gondoltam az elmúlt időszakom idegeskedése most jön ki rajtam, de azért csak el mentem a házi orvoshoz, aki a panaszom végig hallgatása után, közölte mivel még fiatal vagyok a szívemnek biztos nincs semmi baja, nyugodjak meg. Szedjek vitaminokat, és próbáljak meg 'ne stresszelni' annyit. Azóta az alvásom is felborult.Mikor vízszintesbe teszem magam, és próbálnék aludni, rögtön eluralkodik rajtam a bal oldali mellkasi szúró érzés. Ez idő alatt rengeteget fogytam, gondolom amiatt hogy a nap 24 órájában ez a kellemetlen érzés játszik szerepet az életemben, és mostanra már tartok tőle nehogy valami komolyabb baj legyen belőle. Gondolom ha lelki eredetű lenne, azóta már kellett volna valami javulást mutatnia, hiszen azóta próbálom minél nyugodtabban élni a mindennapjaim. Am de mivel még 1 hónap elteltével is fenn állt a panasz, így kaptam a kardiológiára beutalót, rám tették a 24 órás EKG Holter-t. Meg állapították olykor gyorsabban ver a szívem a kelleténél. Diagnózisnak: Tachycardiát állapítottak meg, ami elvileg nem okozhat ilyen jellegű panaszt. Erre most szedek Concort, viszont az eredeti problémám még a mai napig is tart. Már-már kilátástalannak tűnik a helyzetem. Az okára sem derült fény, további kivizsgálásra egyenlőre nem küldtek. Az lenne a kérdésem a panaszok alapján milyen probléma okozhatja ezt?

Köszönöm válaszát!

VÁLASZ:

2017 09 21 10:24
dr. Vaskó Péter

Tisztelt D.B. Blanka!

Valóban, további kivizsgálás szükséges. Ezek nélkül nem lehet segíteni a problémán (Labor vizsgálat, terhelés, ultrahang, stb.).
Bejelentkezés és bővebb felvilágosítás a 0670/ 610-3847 telefonszámon, kardiológiai kivizsgálásra.

Üdvözlettel:
Dr. Vaskó Péter

FACEBOOK CSOPORTOK