Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

55 éves vagyok már régota vérnyomásgyógyszert szedek .Elkezdett összevissza járni 140 kb a 120 nál jól érzem magam .Váltani kéne gyógyszert? Mit javasol?Biciglizek rendszeresen és szinte egész nap talon vagyok! Válaszát Köszönöm!
Csáki Zsuzsanna

dr. Kapocsi Judit PhD

magasvérnyomás specialista
Tisztelt Csáki Zsuzsanna!



A kérdést úgy tudom megválaszolni, ha eljön a rendelésre, és tájékozódni tudok a leletekről.

Annyit így is tudok mondani, hogy egy 24 órás ABPM (ambuláns vérnyomás monitorozás)

lenne szükség amely igen hasznos információt adna.



Üdvötlettel:

dr. Kapocsi Judit PhD

Prima Medica Egészségközpontok

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!