Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztelt.Főorvos nő!

55 éves vagyok január ota vannak ritmuszavaraim
Kardiologiai kivizsgálás többször volt.
Ösztrogen hiányom vannak ,állandóan szorongok és nyugtalan vagyok következő extrsystolae miatt.Ezek okozhatnak ritmuszavart?Sokat görcsöl kezem lábam.Kaptam 2 hónapja inf.ban Magneziumot utána közel másfél hónapig szinte nem volt panaszom.Ķülönben szedem a Panagint.
Köszönöm megtisztelő válaszát.Judit
Tisztelt Judit!

A szorongás, feszültség hozzájárulhat ritmuszavarához, de az említett végtag görcsök hátterében álló magnézium hiány, szintén kiválthat ritmuszavart.

Relaxációs gyakorlatok, meditatív jóga végzése, valamint 2x1 tabl. Magnerot ( recept nélkül kapható a gyógyszertárakban ) szedése megszüntetheti panaszait.

Amennyiben ritmuszavara nem szűnne, szívesen állunk rendelkezésére az okok feltárásában.

Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
dr. Sztancsik Ilona
dr. Sztancsik Ilona kardiológus

FACEBOOK CSOPORTOK

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel!

PRIMA MEDICA - PARTNEREK

PRIMA MEDICA - EGÉSZSÉGHÁLÓZAT