Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Tisztel Doktor Úr! Azt szeretném megkérdezni ,hogy szívritmuszavar ,amit nem érzek ,okozhatja -e az alacsony vérnyomást mint 113/ 43 vagy 84/55,97/51 vagy 89/ 40 is volt. Olyan vagyok napközben is mintha ébren aludnék .Mondennapossá vált ez nálam, ezek a bealváshoz hasonló tünetek szinte egész nap. Volt egy 5 perces mérés eltéréssel ,hogy 98/ 51 ből ugrott 150/79 108 -as pulzusra, aztán szépen visszament alacsony értékre .2016- ban ablatio volt nekem ,ingervezetési zavartól 200- al ment a szivem.Gyógyszert nem szedek sikeres volt a beavatkozás.Kiújult egy inger, amit nem is éreztem ,az Ekg - n volt látható ,de közel az av- blokkhoz ,ezért az nem ablalható. Veszélyes- e ha ennyire alacsony lett a véfnyomásom? Sajnos befolyásolja a munkaképességemet ,gyengeséget érzek .Válaszát köszönöm szépen.
Tisztelt Kovács Éva!

Igen, okozhatja a ritmuszavara az alacsony vérnyomást. Mindenképpen ajánlom, hogy minél előbb keresse fel az ablációt végző orvosát, ui. ki kell vizsgálni, hogy milyen ritmuszavar áll a háttérben. Lehet, hogy újabb abláció, esetleg pacemaker beültetése szükséges.

Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
dr. Sztancsik Ilona
dr. Sztancsik Ilona kardiológus

FACEBOOK CSOPORTOK

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel!

FACEBOOK CSOPORTOK

Prima Medica Egészséghálózat

Tájékoztatjuk tisztelt pácienseinket, hogy a hatályban lévő jogszabályok szerint rendelőinkben továbbra is kötelező a maszk használata mind az ott dolgozók, mind pedig a hozzánk érkező betegek és kísérőik számára. Kérjük szíves megértésüket és az előírás betartását!