Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Kedves Doktornő!A 11 éves kisfiamnál mostanában egyre gyakrabban lépnek fel szívritmus zavarhoz hasonló tünetek.Nagyon ver a szíve,elönti a meleg,látászavar lép fel,szorong fél.Ez lehet szívritmus zavar? Hogyan kezelhetjük?Válaszát előre is köszönöm!
holocsi norbert

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Holocsi Norbert!



Javaslom a kisfiú gyermek kardiológiai kivizsgálását.



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona



Tisztelt Hölgyem /Uram.
Nekem 10 éve háromhegyu nem rheumas billentyű elégtelenségem van. Tachycardiammal. Hajlamos vagyok pánikra amúgy nagyon stresszes az életem és érzékeny vagyok. Sok rossz történt. ALKALMANKÉNT betalocot veszek be és xanaxot. Szokott lenni extrasystolem is.
Ma viszont olyan dolog történt velem ami nagyon megijesztett. Porszívózas után kB másfél percig iszonyú gyors és szabálytalan szívverés jött rám. Egyből vettem be betalocot. 15 p utan mertem mérni vernyomast akkor 110/70 98 pulzusom volt. 0.5 mg xanaxot és 12 mg betalocot vettem be. Össze vissza vert a szívem. Szabálytalanul. Fél éve volt rajtam 24h EKG és szív uh és akkor iszonyú nagy stressznek voltam kiteve és nem volt gond.
28 éves vagyok 52 kg 172 cm. Glutén és laktozerzekenysegbe szenvedek. Mi lehetett ez pitvarfibrilacio vagy csak a szimpla kimerültség mert nagyon fáradt vagyok. Hajlamos vagyok pánikrohamokra és nem szeretnék vissza esni ettől az és ettől. És van hogy alacsony a vernyomasom. Magne b 6 ot szedem b vitamin komplexet. Várom mielőbbi válaszát. Brigi
Brigitta

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Brigitta!



Látatlanban nem szeretnék diagnózist felállítani. Panaszai alapján kardiológiai kivizsgálást javasolok, mentalhigiénikus segítsége is jó hatású lehet.

Időpontot egyeztetni kivizsgálásra az alábbi telefonszámon lehetséges: +36 70/ 610-3847



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Tisztelt Doktor ÚR/Nő
Édesanyámnál DCM -t álapítottak meg éve ,most 3 féle gyógyszert szed az EF értéke 17% volt ,és hatalmas szíve azt mondták ,az eredményei fokozatosan javultak kb fél év alatt ,most volt MRI ami nem mutatott károsodást ,EF 62% volt .Mindenki mést mond ,az lenne a kérdesem meggyógyulhat ebből a betegségből vagy nem ?Köszönöm Szilvi
Szabó Szilvia

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Szabó Szilvi!



Javaslom, hogy ezt a problémát a vizsgálatot végző orvossal beszélje meg, ő pontosan látja az összefüggéseket, néhány kiragadott vizsgálati eredménnyel nem lehet korrekt véleményt mondani.



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Joestet! Azt szeretnèm kèrdezni hogy mit lehet csinalni ha napok ota szur a szivem es ha mely levegot veszek szur? Es aligha mulik ?? Mikor erdemes orvoshoz fordulni?
Horvàth Heni

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Horváth Heni!



Panaszai alapján nem szív eredetű ok áll a háttérben. Keresse fel családorvosát, esetleg mellkas rtg szóba jön.



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Tisztelt Doktornő!

47 éves vagyok. Egy évvel ezelőtt voltam kardiológiai vizsgálaton, mivel nem éreztem jól magam. (fulladás, melkasi fájdalom, kézzsibbadás). Akkor szívritmus zavat állapítottgak meg. Kaptam rá gyógyszert Betaloc Zoc-ot. Egy év múlva javasolt újabb kontrol. A kérdésem az lenne, hogy nem ártok e a sporttal, illetve. hogy mennyit szabad sportolnom. Általában 1-1,5órát sportolok, ha tehetem naponta. 0,5 óra szobabicikli, és 0,5 óra futópad, utánna erősítések. A probléma az , hogy a futópadon a pulzusom, hogyha 6-8 km/óra sebességgel futok, akkor 140 körül van. (1 percig tudok csak huzamossan futni, utánna sétára váltok, majd újra futás) Ez nem ártalmas? Úgy érzem ,hogy a megterhelés után kb 1 óra után rosszabb a közérzetem. (enyhe fulladás, erős szívverés érzés. ) Még az lenne a kérdésem ,hogy a szauna nem árt-e?

Előre is köszönöm a válaszát.

Tisztelettel:

Mike Gabriella


Mike Gabriella

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Mike Gabriella!



Nem tudom milyen ritmuszavara van. A sportot inkább sétaként kezelném kb. 4-5 km/ óra sebességgel, az erősítést hetente 1-2 alkalommal végezném alacsony súlyokkal 8-10 ismétléssel a nagy izomcsoportoknál (törzs kar, váll, láb, csípő ). A kontroll vizsgálatnál kérje kezelőorvosa véleményét!



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Jónapot Kivánok! Azt szeretném megkérdezni hogy mitöl lehet hogy a szivem terhelés alatt és nyugodt állapotba is nagyobbat dobbant mint kéne? Már voltam vérvételen ott rendben volt minden! Voltam Kardiologusnál is ö sem talált semmit! Meg a szivem felett elkezdet fájni egy ér is :S Remélem Tudd nekem segiteni mit csináljak vagy hova menjek ezzel a panaszal ! Vagy érdemes lenne egy terheléses EKG-t csináltatni ? Válaszát Köszönöm !
Meleg Béla

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Meleg Béla!



Leírása alapján a kardiológus nem talált semmit, ami azt jelenti, hogy nincs probléma a szívével. Amennyiben megnyugtatná - érdemes megcsináltatni a terheléses EKG-t.



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Jó napot kívánok!
Szeretném tudni milyen vizsgálat az, ha Cordenore mellet
malignus kamrai ritmuszavar miatt elekrofiziologiai
vizsgálatot kér a kardiológus? Köszönöm.
Tisztelettel: Koncz Károly
Koncz Károly

dr. Vaskó Péter

kardiológus
Tisztelt Koncz Károly!



Az elekrtofiziológiai vizsgálat egy szívkatéterezés, aminek során felkeresik az aritmiát okozó gócot és kiiktatják.



Üdvözlettel:

Dr. Vaskó Péter

Kedves Dr.Úr/Dr.Nő !!!!

Egy 13 éves lány vagyok és gyakran szúr a szívem.Nagyon sokszor szédülök és ha megmérem a vérnyomásom akkor a vérnyomásom 156-180 között van a pulzusom edig 90-120 (és csak ülök).Elkéne mennem orvoshoz vagy mit tegyek? :c

Kovács Kamilla

dr. Vaskó Péter

kardiológus
Tisztelt Kovács Kamilla!



Gyermekorvoshoz kellene fordulnia.



Üdvözlettel:

Dr. Vaskó Péter

Tisztelt Doktor úr,
Mitralis prolapsusom van amit 7 évesen vettek észre. Azóta évente járok kontrollra,alapvetően jól vagyok.43 éves vagyok, 15 éve írtak fel Huma Pronolt,mert magas a pulzusszámom (100-110). Napi 1x felet veszek be reggel, ha véletlenül elfelejtem, megérzem eléggé,mert a torkomban ver a szívem szinte.Voltam egy kardiológusnál aki rácsodálkozott,hogy ezt a gyógyszert szedem még mindig mert véleménye szerint ezt elsősorban májbetegségre, alkoholistáknak írják fel, ennél már vannak sokkal jobb gyógyszerek.Önnek mi a véleménye?Köszönöm válaszát.
Mogyorósi Mónika

dr. Vaskó Péter

kardiológus
Tisztelt Mogyorósi Mónika!



A homa Pronol valóban jó gyógyszer a szív frekvenciájának csökkentésére.



Üdvözlettel:

Dr. Vaskó Péter
Üdvözlöm, az lenne a kérdésem, hogy 100 fölötti pulzusszám az mennyire jelenthet gondot?
Tapasztaltam, hogy normál helyzetekben is elég szapora a szívverésem.
Van olyan is, hogy érzem a szívverésemet, vagy éjszaka nem tudok aludni csak forgolódom.
Nem dohányzom, nem iszok alkoholt soha és a kávét is csak nagyon ritkám iszom.
Rendszeresen sportolok (futás, bicajozás, úszás), a vérnyomásom rendben van, 28 éves vagyok.
Házi poratka allergiára szedek rendszeresen gyógyszert (Lordestin).
Mi lehet a baj Ön szerint?
Köszönöm a válaszát!
Szabó Norbert

dr. Vaskó Péter

kardiológus
Tisztelt Szabó Norbert!



Ha nyugalomban és rendszeresen ilyen magas a pulzusa, akkor ezt nagyon komolyan kell venni és ki kell vizsgáltatni. Várjuk szeretettel rendelőnkben!



Üdvözlettel:

Dr. Vaskó Péter

SPECIALIZÁLT KÖZPONTOK