Orvos válaszol

Kérjük mielőtt felteszi kérdését, olvassa el az eddig feltett kérdéseket, és az azokra adott válaszokat ITT.

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatait (az e-mail címét és a megadott nevet, amely utóbbi lehet akár csak egy tetszőleges, kitalált megnevezés is), kizárólag a beküldött kérdés informatikai azonosításához és a válasz e-mail megküldéséhez használjuk.

Egyúttal felhívjuk a figyelmét arra, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön hozzájárul ezen adatok általunk történő kezeléséhez. Bővebb információért kérjük olvassa el az Adatvédelmi tájékoztatónkat, illetve Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Kedves Látogatónk!

Felhívjuk a kedves érdeklődők figyelmét, hogy a labor és egyéb vizsgálati eredmények kiértékelése minden esetben kizárólag szakorvosi kompetencia, amely csak a teljes klinikai kórkép, valamint az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg. Ezért javasoljuk, hogy az ilyen jellegű kérdések kapcsán jelentkezzenek be hozzánk személyes vizitre vagy távkonzultációra.

Tisztelt Doktornő,Doktor Úr.
Másfél éve szenvedek pánik betegségben,ezért pszichiáter segítségét kértem,ahol Escitil tabletta szedését javasolták.A tájékoztató áttekintésekor kiderűlt,hogy szívritmus zavar esetén nem szedhető a gyógyszer.Napi 1, 10mg tabletta lett felírva,nekem 2008 ban volt szívritmus zavarom,jelenleg gyógyszert nem szedek rá.Elkezdhetem a gyógyszer szedését?Köszönettel:Buza Barnabás
Buza Barnabás

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Buza Barnabás!



Kardiológiai vizsgálatot javasolok, az eredmény alapján el lehet dönteni, hogy szedheti e ezt a gyógyszert.

Időpont egyeztetés, bejelentkezés céljából nyugodtan hívjon minket.

Telefonszám: + 36 70/ 610-3847



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Tisztelt Doktornő! Metoprolol szedése mellett,pontosan a leirt tüneteim vannak... Válaszát köszönöm előre is! Tisztelettel,Molnárné
Molnárné Kálóczi Mónika

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Molnárné Kálóczi Mónika!



Nem tudom miért kapott Metoprololt és azt sem tudom, hogy mit jelent a " pontosan leírt tüneteim vannak". Kérdésére nem tudok válaszolni, talán kezelő orvosát kellene megkérdeznie!



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona



Tisztelt Doktornő!
Négy éve j. lábszáramból visszeret távolítottak el és Clopidogrel szedését írták elő. Azóta tünetmentes vagyok, életmód változtatást hajtottam végre, egy éve vegán étkezést folytatok, rendszeresen sportolok /nem versenyszerűen/. A kérdésem az, hogy szedhetek-e rendszeresen galagonya kapszulát?
Válaszát előre is köszönöm.
Ónody Ákos

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Ónody Ákos!



Mivel panaszmentes, nagyon helyesen egészséges életmódot folytat, nem hiszem, hogy szükséges a galagonya kapszula.



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Tisztelt Doktornő! Kezelt magasvérnyomásom van, évente járok kivizsgálásra.Az uh. eredményéről szeretném kérdezni! Tágult aorta 44 mm ( két éve 42), tágult bal kamra dd:57mm, ds:36mm ( két éve dd:55, ds:36), bal kamrai funkció ef:66%. Azt szeretném tudni, mennyire rosszak ezek a tágult értékek, illetve növekedésük mértéke? Illetve azeretném tudni elég-e az évenkénti vizsgálat az aorta tágulat miatt? És milyen mértékű aorta tágulatnál kell lépni, és mit kell tenni?Aggódom, mert sokszor hallottam az aortarepedésről amit ritkán szoktak túlélni. Magamról még annyit 195 cm magas és 95 kg súlyú vagyok.
Köszönöm válaszát!
László 73

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt László!



Ezekről az eredményekről a kezelő orvosát, ill. a vizsgálatot végző orvost kérdezze.



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Tisztelt Doktornő/Doktor Úr!

Reggel ébredés után általában magas a vérnyomásom,viszont egész életemben sportoltam, és a pulzusom 55-59 között van
Reggeli után a pulzusom 63 környékén van és a vérnyomásom 140/90 körüli,majd napközben amikor már mozgás,munka közben a pulzusom 72 körüli,a vérnyomásom 130/85-90-re áll be,majd este lefekvés előtt újra magasabb általában 15-160/100.
Kérdésem van -e összefüggés a pulzusszám és a vérnyomásom között és hogy reggel-este miért lesz magasabb majdnem minden nap.
Válaszát előre is köszönöm!

Tisztelettel:Idai Zoltán
Idai Zoltán

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Idai Zoltán !



Mindenképpen kivizsgálást javasolok. Előtte érdemes vérnyomásnaplót vezetni. Naponta legalább ötször mérje meg vérnyomását és pulzusát, lehetőleg ugyanabban az időben ( 1 hétig ).



Az eredménnyel keresse fel családorvosát, aki eldönti, hogy mi a további teendő.



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Tisztelt doktornő/dr. Úr! 45 éves vagyok, 10 éve szedek bétablokkolót, pulzusom kiugrik stressz helyzetekben. Nebiletet szedtem 8 évig, de lecserélték concorra, mert volt egy 3 napig tartó extrázásom és azt mondták a concor erősebb. Ezzel is elő fordult már. Viszont úgy érzem, hogy a concornak több a mellékhatása. Trigliceridem, koleszterinem, húgysav eredményem magasabb és alvászavaraim is vannak. Kérdésem az, hogy mivel nem egy a hatóanyag, vissza állhatnék e a nebiletre, van e értelme, vagy ugyan olyan jó gyógyszer a concor is..? Válaszát előre is köszönöm!
Korozs György

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Korozs György!



A gyógyszerrel kapcsolatos problémáját kérem kezelőorvosával beszélje meg !



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Üdvözlöm!
Nekem az Lene a kèrdèsem 27èves vagyok ès állandóan magas a pulzus számom ami 100 fölött van általában 110-120 között van ez mellett a vèrnyoáso is alacsony 90/60 100/90 gyakran van lègszomjam ès a mellkason van szúrás terhelèsre jelentkezik . Vizsgálatról vizsgálatra megyek de nincs válasz!
Natália

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Natália!



Kardiológiai kivizsgálást javasolok.

Bejelentkezni az alábbi telefonszámon tud: + 36 70/ 610 - 3847



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Jo napot szeretném meg kérdezni sinius tachycadia betegségem 43 éves férfi egyéb teákat fogyasztom zöld teát stb de pulzusomat nem be folyásolta nem tudom hog ynebivolo 5 mg gyogyszerrel lehet e fogyasztani .
Németh Ferenc

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Németh Ferenc !



Kardiológiai vizsgálatot javasolok, az eredmény alapján a vizsgálatot végző orvos személyre szabott tanácsot tud adni Önnek. A kardiológiai vizsgálatot nálunk is eltudja végezni, az alábbi telefonszámon tud időpontot kérni: + 36 70/ 610-3847.



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Üdvözlöm!

A kérdésem az edzés közben mért pulzusszámra vonatkozik. Néhány hónapja kezdtem el itthon edzeni, kardió és súlyzós edzéseket fele-fele arányban, átlagosan heti 5 x 40 percet. Közben egy fitneszkarkötőt szoktam viselni, ami a pulzusomat méri. Az utóbbi időben egy furcsaságot vettem észre: bemelegítéskor, alacsony vagy közepes terhelés közben a pulzusom emelkedik (130-155 körüli értékig), azonban súlyzós edzés során ha egy gyakorlatot nagy terheléssel végzek, a pulzusom jelentősen visszaesik, akár 80-ra vagy az alá. Néhány másodperc pihenés után ismét lassan emelkedni kezd. Mi okozhatja ezt? Lehet ez valamilyen betegség jele? Harminc éves vagyok, idáig nem volt semmilyen szívbetegségem. A válaszát előre is köszönöm!
István

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt István!



Sportkardiológiai vizsgálatot javasolok, az eredmény alapján az edzés pontosan megtervezhető.

Sportkardiológiai vizsgálatra az alábbi telefonszámon tud időpontot egyeztetni: + 36 70/ 610-3847.



Üdvözlettel:

Dr. Sztancsik Ilona
Napok óta 140/90 érték körül van a vérnyomásom, éjjel nem tudok akudni, mert a fejem lüktet.Születésemkor mitralis pollapsus diagnosztizáltak, de eddg semmi problémát nem okozott.Eddig alacsony volt mindig a vérnyomásom 100-110/70-80 körül, csak a pulzusom volt 90-95.Kb.két hónapja ment fel a vérnyomásom elöször , amit úgy észleltem hogy fát a fejem.Azóta szedek Lysopress 5mg-ot naponta.Válaszukat várva.Dr.Lévai Judit
Dr.Lévai Judit

dr. Sztancsik Ilona

kardiológus
Tisztelt Dr.Lévai Judit !



Mindenképpen szednie kell a gyógyszert, panasz esetén kezelő orvosát keresse fel. Életmódváltást javasolok ( egészséges táplálkozás, rendszeres aerob testmozgás, relaxációs gyakorlatok végzése).



Üdvözlettel:

dr. Sztancsik Ilona

SPECIALIZÁLT KÖZPONTOK